dags för hmm partyy!!! kan man kalla det elr födelse...

Hejsan:) nu är vi snart redo för partty, elr födelsedagsparty 13år liksom:) aa sabina håller på att platta håret och jag ska göra lite lockar med platttången snart, vi har sminkat oss ode och om ca: 45 min ska vi dra oss iväg hade vi tänkt.
vi har knåpat ihop sveriges bästa present haha:) men inga skrytningar här inte. jag tänkte ha ganska änkel frilla och ej ha det som jag brukar utan typ slappt med lite lockar och ett diademm det va ju ett tag sen man hade det lite slappt och änkelt, men vi få vella se jag hinner ändra mig tjugi gånger tror ja ahahah:) nu har jag hittat en klänning jag ska ha som jag aldrig använt så det passar ju pörfekt. man e så trött på alla gamla kläder man har haft hundra gånger haha aja hej då

puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0