hemma

Hejsan:) hahah små skrattar lite mamma har klippt tilda as kort haha snutten ha börjat fatta att man faktisgt ska klippa sig. hon ser ut som en slickad katt. jajaj nu ska jag komma till sak är hemma nu från kalmar, amanda och jag drog in till stan en sväng om. vi skulle egentligen fika på ett nytt kaffe men det blev donken iaf jajaj gått va det, jag orkade inte gå på stan idag va så jädra trött typ alla är det nu blää;( man vill liksom vara pigg och glad. typ dyp aja sen så drog vi hem sen efter en halvtimme så kom mamma och då åkte vi till dtan och handlade elins present typ en liten grej för sen ska jag och sabina fixa det andra amen iaf, sen så köpte jag en tröja för 49 spen på new yourker, typ (stav fel) men iaf. sen drog vi till lina och vi blev bjudna på mat. sen kankse nästa lördag kankse thea kommer och jag ska vara ensam med henne och vi sk laga god mat och mysa min skrutta och jag aja ni vet vad jag har gjort hela sportlovet KALMAR!!!!!! hej då

puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0