kompis..

Hejsan:) och godmorgon, har ju nothing att göra idag och mamma är entligen ledig. så då kan hon köra mig ngn stans.

jag ahde tänkt att vara med en gammal barndomskompis idag vi är typ bara på lov och helger men senast kommer jag faktisgt inte ihåg men iaf jag väntar på att hon ska logga in på msn så vi kan chatta. Elr jag får vell ringa henne sen när det blir aktuellt till det. som sagt han ej skriva så mkt igår vad jag gjorde hos thea men vi lekte och hojade. först vaknade vi kl: 18.30 åt lite frukost kollade på dora hahah:) kollade alltid på det nör jag va liten men nu är det theas favoo.
sen gick vi till aff'ären , gick hem och dom ville ha lite makaroner så då fick dom det , sen gick vi ut och åkte pulka gick och köpte theas favvo tuggumi som hon ha tjattat om Hello Kitty heter dom visst. sen har vi lekt lite med Leo. Och ungarna blev lite hungriga och ville ha mellanmål så dom fick macka och kräm runt sisådär 14.00, samt frukt efterått. så dom har gått och tuggat hela dan asså thea och syrran. jag var som sagt barnvakt åt 3 ungar till kl:10.30 eftersom lina och jörgen ha varigt uppe hela natten med leo så då kunde jag ta barnen, och leo ha käkat sin bästa 4 månaders pure med persika som jag gav honom för att få tyst på eländet. men han fick bröstet i mellanåt. Thea älskade verkligen att åka pulka så hoppas snön ligger kvar så kan vi åka fler gånger hade jag tänkt, jag tänkte att vi kunde åka till simmhallen nu när det ändå är sportlov men vi får vänta tills helgen eftersom thea ha dagis tis,ons,tors,fred, och är bara ledig idag ode.

aja hej då
puss<33

Kommentarer
Anonym

Halv sju på morgonen vell inte på kvällen eller?

2009-02-16 @ 18:27:00
URL: http://bizzzan.blogg.se/
Anonym

Halv sju på morgonen vell inte på kvällen eller?

2009-02-16 @ 18:27:41
URL: http://bizzzan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0