måndag

Hejsan:) kom hem från sabina för en halvtimme sen lr ngt!! jaa skolan var vell okej förutom att vi ha vikarie hmm aa inga kommentarer, jaa jag och sabina ha mest legat i soffan och dessat sabina pärlat och jag kollat i en gammal tidning. och aa just det vi gjorde capochino elr hur det stavas skitit gått asoo. har bara 3 läxor också guttans puttans. jag kanske borde göra min sv läxa nu så slipper jag stå och göra den imon. imon har jag dans kl:16.00 så jag hinner bara vara hemma i två timmar. det blir lite off med maten där efterosm man äter typ 16.30 men jag får vell göra lite fil lr ngt så överlever jag nog. och så får jag äta när jag kommer hem tralllaaaalla. nee nu ska jag göra sv läxan och sen ska jag kolla på Annorlunda Familj. Och sen ska jag bara tänka på hur jädra lycklig jag är att ni mina syskon barn finns mina små änglara längtar efter er<3 jag är så lycklig att ni finns. ps: läste expressen om den dära 2åringen som dog i brand snacka om olika fråger tankar som snurra i huvudet sån är jag alltid. ska nog ringa thea en snabbis hon är så söt när hon prata ska kolla vad hon har gjort idag den lilla snutten och gå på dagis imon och hela veckan ut. hej då puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0