måndag

Hejsan:) kom  hem från skolan för ngn timme sen slutade vid 15.00 idag hanna var sjuk och sabina fick åka hem det e vell den dära jäkla febern hosta förklning och allt som går nu ni vet. själv är jag förkyld en jävla täppa men min nässpray är ju as bra så ska ta den snart hade jag tänkt. ska äta soppa idag oc det passa bra nu när man är förkyld.
förresten den där hemligheten blir aldrig av så jag skriver inted det elr kanske inte nes är roligt att veta hhaha:) aja såå nu glömer vi det aa ska gosa ner mig framför unga mödrar och annorlunda familj sen, och sen ska jag sms agge danslärar att jag ej akn komma imon det blir lite stressigt då vi ska ha klassmöte med klassmammorna om ammarnäs skolresan 15 mars utan blogg en hel vecka hur kommer man klara sig?? aja jag uppdatera såklart i bloggen vad jag har gjort och det . nu vänta jag på pappa har smäkt i mig en risifrutti och en kexchoklad gotti!!!!!!!! hej då

puss<33 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0