onsdag

Hejsan:) jahopp då vare onsdag bara två dagar kvar tills det är helg guttans. vänta på att pappa ska komma vi ska äta falsk fläskfile , okej vi fick kålpudding i skolan men det går nog bra med detta med lr?? jag kan nästan göra falsk fläskfile själv   as gott om man ska bjuda ngn elr så. fick den av min moster sen hade mamma det också. vi ska iväg sen tilda ska rida och mamma jobba kväll så jag vill ej vara hemma själv så jag få vell sitta där och hukla dååå:p  vad ska ni göra i helgen d¨å själv ska jag på fredag först skola sen party:) och sen på lördagen ska jag åka och shoppa med mamma vi ska köpa jacka skor  och dom sista sakerna till ammarnäs. och jaa om jag känner mamma rätt så blire säkert kläder också, man har ju hittat lite på gina man vill ha.
jaa och efter det ska jag skumpa hem till lina och dom och tillbringa tiden med thea. och nästa helg tror jag att jag ska åka till dom på fredagen så får jag mer tid med mina älsklingar<33 men veckan där efter går det ju ej då blire ammarnäs jippi<33 kankseåker dit på fredagen och säger hej då elr ngt jajaj det ornar sig.

Tänkte lägga ut ett recept på en god dessert som jag och syrran (jonna) gjorde en gång.

Man köper vanlig chokladpudding, och vispa den och sätt in den i kylen dom minutrarna det står på förpacningen.
mendans den står i kylskåpet kan du göra marzan vaniljsås på pulver den ska vara ganska fast.
häll up en klick chokladpudding i ett glas sen i mitten hällder du vaniljkrämen, och en omgång till med chokladpudding. så det blir som en tiger pudding toppa med grädde och ett par jordubbar busigt änckelt och gott.'
bra att bjuda på ska ta bild nästa gång jag gör den. förresten jag kommer ta med mig kameran till kalmar så får ni färska bilder med bra va?? hej då

puss<33



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0