söndag

Hejsan:) sköna sköna söndag, kom hem från sötnötterna för ngn timme sen, åkte till donken också mums!!

ha snaskat i mig det sista bio godiset bion var as bra tycker jag , och sen ska jag smaska i mig lite tårta hade jag tänkt sen pappas kalas ode.

igår var vi hos manne och jonna, sen sov jag thea och tilda i linas och jörgens säng thea är så gosig men vaknade 2 gånger inatt och skulle ha nappen men hittade ingen men hon somnade snällt för det.
idag har vi varigt ute och gått först med thea på morgonen sen leo lite senare jaa en unge i taget alltså.
imon är det skola aja det orkar jag nog lr?? hej då

puss<33 ps: Älskar er Thea och Leo<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0