stackarn...

Hej:( kunde ej blogga imon, fick världens dåligaste nyhet nyss iaf syrran mest, min hund bosse kunde inte gå idag och nu sa mamma att hon fick åka till veterinären och avliva han :( det var min syrras besta hund och det var inte det roligaste att höra men han har det nog best i himmelen en att ha ett ben som han har ont i och opererat 4 gånger. Jag är ingen djur människa men det känns så tomt att inte ha han här han vaktade ju alltid och va så snäll han var bara bra att ha liksom:P syrran gråtter igäll sig nu. när jag kom em vosste jag inte va bosse var men mamma väntade vell med tills tilda kom hem. suck!! stackarn vi har bara otur med hundar den första vi hade när jag va liten dog av en tumör, den andra blödde hela tilden bajsade på sig hade ngn tumör han med, den andra sopan, han var vild och naffsade huggde på familjemedlemar kompisar set gick inta att ha en sån hund han gjorde det mot thea tillomed och då blev jag så jävla förbanad och jag insåg att det inte gå, sen vår hund vi hade nu hans ben slutade att växa :( så vi fickoperera han 4 gånger och veterinären sa att vi kunde göra deett en gång till men vi gick inte med på det det är bäst att han får vila in än att han få lida med sitt onda ben. R.I.P bosse älskar dej!!<33 puss //b ebba

Kommentarer
Rebecka

aaw inte kul när ens djur går bort.. :/ härlig blogg du har för övrigt :D KRAMAR!

2009-02-03 @ 15:59:47
URL: http://beckiiiii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0