Thea

Hejsan:) uppdaterade ej igår pågrund av att jag földe med sabina hem efter skolan sorry:s men nu är jag här iggen igår var vi på disco helt okej men endån:) igår gjorde jag och sabina en ansiktsmask för vi kollade på recept i en frida bok och då stog det lite men vi gjorde om dom.
Till två personer
1dl oliv olja elr en halv.
2 teskedar med honung
1 tesked ljummet vatten.

Jaa thea är här också så jag ahr fullt upp vi har varigt ute nu i snön och jag har invigt mina kläder till ammarnäs, det är cirka en månad kvar imon jippi:) thea tyckte det var skit kul att vara ute och hoppa i snön fåse om vi gå ut sen , just nu sitter hon med tilda och dricker varm oboy och om en halvtimme sisådär ska hon få i sig lite lunsch hade jag tänkt. Det blir lite ändrat när hon är här med mat schemat oså eftersom dom har olika tider hemma eftersom hon vaknar tidigare här.

ca 8.00 frukost brukar innehålla fil med flingor ett glas jos elr oboy och en maka.
ca 11.00 brukar hon vilja ha typ oboy elr jos elr ngt men hon brukar gå runt och äta lite här och var, brukar vilja ha clementin elr ngt form av frukt.
12.00 Lunch fika maka elr ngn form av lätlagad lunsch.
sen om man gå ut och går med henne brukar hon somna ganska snabbt annars kan hon inte somna så lätt inne .
hon brukar vilja ha macka och lite sånt
16.00 äter vi mat
och på kvällen kan hon äta lite kvällsmat om hon vill det bro på hur mycket middag hon äter.
alltså så här är det hemma hos oss men hemma hos henne vet jag inte.
men hon trivs med båda och. fåse om thea stannar en natt till skulle gärna vilja ha henne hela sportlovet haha:) eftersom jag har ändån inget att göra men lina och jörgen kommer ju sakna henne. aja syns snart hej då

puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0