tjosssan

Hejsan:) tisdag idag vi går ej länge idag skönt skönt. åhh kan det inte vara fredag?? fast det är det ju om 3 dagar så jag överlever nog lr??. jaa nu ska jah komma till sak vaknade samma tid som igår , gjorde i orning mig gjorde alla tjej grejor ni vet?? aa sen så gick jag ner och gjorde havregrynsgröt med socker, diggestive och mjölk gåtti. men nästa gång tar jag lingonsylt efter att ha ätit chokladrutor hela lovet så börjar jag tröttna på digge kankse. jaa sen har jag druckit juice.

Därför jag äter sånt är för attt man ska orka hela dan, förut åt jag alltid jordgubbsfil med choklad flingor. man blev likosm hungrig direkt så jag försöka med ngt som man kan bli mätt på. och sen får man den dära jädra huvudvärken den fick jag inte igår faktisgt mohahah hej då puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0