12år och jaa stark nog.

Hejsan:) jag har tänkt på en grej elr tänkt och tänkt men endån. Tänk att vara 12år gå ut och går med en 2 månaders gammal bebis och en 3 årig tjej som ska ha allt, vad gjorde inte jag idag jo jag gjorde det. jag satte leo i vagnen och den därla lilla tjejen fick gå bervid man tänker vell hur fan åkar hon som orkar gå med en skrikig bebis som kastar ut nappen bara för att jävlas, eller en 3 åring som ska ha alla leksaker i hela jäkla affären. men wow vi kom hem iaf hon fick en glass för att jag skulle få tyst på ungen som bara skulle ha sen skulle hon gå ner i en stentrappa jag tänkte där kan jag ju inte gå ner med leo och vagnen sen började thea skrika och jag tänkte va vafan gör jag nu då??? så jag tog upp thea och hålde med en hand i vagnen och en hand i den tunga tre åringen och båda gapade jajaja. vi kom hem iaf men tufft och jobbigt äre det iaf. bilderna om 2008 kommer gott nytt år!!!!!!!!

hej då

puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0