dålig updatering

Hejsan:) jag har inte uppdaterat på ett par timmar som jag ahde tänlt men jag hade fruktansvärt huvudvärk och jag var som en steka så jag la mig i soffan och vilade lite men nu är datorn igång igen. sen blev jag sugen på mitt chai te men jag ahr kommigt på et mkt godare recept nu men jag har kommigt på dom senaste dagarna jag druckit det har jag hmm aa för känsliga läsare så kankse jag ej borde skriivgt det men man kan säga blurig i magen typ jaa racer fis ahahah;) det kan bero på mjölken för den kokar man och skummar och har sig jag vet sen tidigare att jag inte min mage tar imot mjölk sen jag var liten då jag inte kunde dricka oboy plus att mjölk är äckligt men det känner man ejh när man dricker chai aa just det jag ska lägga in två bilder sen går dagen då thea och leo var här hej då

puss<33 jag och lille leo<3 jag och sessan<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0