förlått

Hejsan:) jag har varigt jätte dålig på att uppdatera, men ni vet ju att jag lever iaf, var ju hos lina och dom me igår sen hemtade pappa mig vid 18.00 sen stack vi till media marker vi skulle köpa en ny diskmaskn sen åkte vi til mc donalds så ått jah där sen åkte jag hem fick mina trosor också som jag beställt dom andra kläderna kommer senare finns ej på lager och det ni vet???

Tjena Leo här igår efter pappa stack till jobbet, då var jag jätte snäll jag var vaken 45min utan att säga ett ljud när jag hade vaknat så jag lät syrran moster ebba och mamma sova till 8.45 yippi dom var jätte glada. och när moster hade vaknat gick hon in till mig och då skrattade jag jätte mkt jag blev så glad. och moster fick ett sånt leende hon mer jag älskar morgon pigga mostrar. sen vet ni va hon böt faktisgt blöja på mig 10 guld stjärnor för det faktisgt:). fast jag hade bara kissat men endån. sen vill ni veta en rolig sak när moster ebba och thea skulle gå till affärn då ville thea inte ta på sig kläderna då började moster och thea bråka och jag bara satt där helt cool och skrattade:).
och nu undrar ni säkert vad jag gjorde när moster och thea va på affärn jo jag snuttade på mamma och kollade på tv, när pappa är hemma så är det han och jag vi glo på fotboll roligare en det syrran och mamma kollar på iaf,jag har redan fått min sverige tröja och Zlatan är best .tyckr jag men sen om pappa tycker det det får vi se. idag kollade jag på pappa när han spelade i sitt lag jag var ganska trött men jag ska också spela i hans korpen lag när jag blir stor.
Vet ni moster var ganska klantig igår hon satte mig i min gå stol fast jag bara är 3 månader;( men då kom syrran och skulle vara på den jag tror syrran längtar tills jag blir stor så hon kan lära mig gå. men jag tcker faktisgt om att sitta i gå stolen men just nu inviger syrran den för det mesta. jag ska få en kusin också för morbror martin och hans tjej åsa ska få barn vi kommer nog hitta på mkt bus. sen gick jag och mamma thea och moster till hennes dag mamma där kanske jag ska gå sen. förresten jag ahr skrattat hel dan:) haahahaha:) sen har jag pratat och ätit mat ni ´vet sånt som vi grabbar gör tjejer är så klena elr hu?? hej då och puss<33 från lilla LEO!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0