inlägg

Hejsan:) ja som sagt så hade jag varigt och shoppat och sabina : jag köpte jeansen på gina tricot jag kommenterade det på din blogg i försäkrehets skull om du läser här och där oså:D. jag har inte kommigt åt datorn så mkt men iaf, thea är här och vi har busat och det och så fort jag sätter mig framför datorn så börjar hon skjuta och vill leka såå jaa men nu är hon uppe med sin mormor och leker på tildas rum antar ja.  så här blev jeansen fast man ska dra ner dom mer så det blit pösigt där nere mkt snygggt tkr jag dåva:) men dom var inte på rean mamma bara hittade dom där så då tog jag dom, jag bara plockar kläder och mamma betalar man ska passa på tills man blir runt 18år sådär ahhahaa:)
aa just det pappa och jag ska till banken på tisdag lr onsdag och kolla om jag kan börja med bankkort nu man får ju det när man e 13år men man kankse kan få tidigare bara om föreldranrna god känner och det var mamma som kom på det, alltså nu får jag ju bara 400:- där men i 7an får jag dubbelt så mkt :)  älskade unge<3 ps: glömde rotera bilden.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0