let`s dance vilka vinner!!

Vilka tycker ni ska vinna let´c dance tycker ni?? nu skriver jag ut vem jag hejar på även om jah ej sagt det förut men eftersom jag bloggar och läser hennes blogg varje dag så kan man ju inte bara börja heja på kitty tillexempel bara för jag tycker hasses brossas låtsas syrras kompis är bra utan hur dom dansar, mén blondinbella det känns liksom rätt en del hatar henne bara för hon tjänar pengar och det bro nog mest på av svartsjuka och en massa. snälla hon är inte som alla tror att hon är okej det verkar liksom om om hon bara är med i letc dance bara för att få vara med på tv men en 18åring på scen är vell modig iaf i TV. jag tycker hon var väldigt bra till skillnad till alla gamla gubbar och tanter men Laila var också bra tyckte jag dåva. men jag hoppas blondinbella vinner !!!! ser inget negativt med henne hon har till och med startat klubbar som hon sa på you tube en flick klubb där man prata tjej snack och sånt sen en sluta röka klubb för att hennea moster dog i canser som hon då sa i you tube , sig inget negativt om henne om ni ej aldrig läst hennes blogg eller bara hört av en kompis vem hion är man måste verkligen veta vem hon är först hej
puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0