lördag

Hejsan:) först måste jag bara börja med en grej http://wickedreports.blogspot.com gå in på den bloggen det är en 17årig mamma med 7 barn jag förstår inte hur hon kan klara av det men en del har tållamod, jag hittade den på www.mammabeckas.blogg.se som är 18 år och tre barns mamma. tyvärr så bor denna 17 åringen ej i sverige då skulle jag blivigt chockad men endån, aja nu kan jag komma till rätta igår var jag med mina friends hemma hos sabina mkt skojigtt var det har tagit en massa pic också sen åt vi vår goda kakka med mummma!!! idag blire in te stan och shoppa sen senare ska vi hämta lilla thea och helsa på dom och imon kommer alla barn som flyttat hemmifrån hem too mig hej då

puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0