mmmm marabou

Hejsan:) sitter uppkopplad framför datorn ska glosa på unga mödrar snart. sen blire bonde söker fru också.
men hur som haver så efter att pappa var o köpte  panodil så lättade huvudet och det kanske hjälper så jag akn gå till skolan imon me jamena vi får alla lexor i mon dessutom ska jag och hanna vissa upp vår sång ode som jag måste har med mig och 37 grader joo det är vell lite feber men inte mkt och det kanske b ara va en engångsgrej så det lättar nu inatt säkert plus att mina halstabletter gör sussen dom hjälper as bra jag har dom är nya halls ni vet as bra. och sen har jag sån dära nässpray som gör att näsan blir lite mer lättare att andas igenom skit braa!½!!! jag klaram mig nog imon vi g¨år ju bara till kl: 13.25 så det är ju inte länge och ´pappa och jag ska till banken me ju aja hej då

puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0