Nyttiga klubben anmäler

Jag kommer in en snabbis igen jag glömde bort vad jag skulle göra men en sak ahn jag göra iaf.
Jag har ju aldrig varigt nyttg av mig direkt visst lite musli och frukt äter jag varje dag. har alltid tyckt om grönsaker som jag liksom  känner till men nu hittade jag en avokado så jag kokade lite te och gjorde mig en till ostmacka sen delade jag upp avokado i en halva och saltade lte as gott!! kan också användas tll cuacemole elr vad det är. för ni som inte et vad avokado är så ser det ut som ett päron men en grönsak, jag vet att det är många som inte kämnner till grönsaken men aja hej då

puss<33


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0