om min blogg,,,,,

Hejsan:) sitter här och äter frukost sabina sitter jämte och gllorr;) soo sexy!!!!!!!!!!!!!!
som sagt har jag fått en massa kommentarer, av en som heter elvira jag kan inte svara på alla just nu, men två kan jag svara på som jag kommer ihåg. vilket bröllop det var på?? jag var på min storebrors bröllop år 2007 tror jag det va och jag tror det står vid det inlägget också vart jag va. sen vf jag bara skriver om thea och inte tilda är för att thea är 3år och kanske inte kan ha en blogg dessutom träffar jag henne och vill gärna skriva om henne och sen om man för illa över att jag inte skriver om tilda så har hon egna fingrar och kan skriva på sin egna lilla blogg www.bladzz.blogg.se , där skriver hon om sig själv. om man har sätt henne skriva om mig och våran familj så kan man kolla på gamla inlägg på min blogg. där jag har skrivigt om min familj osv, men jag ha inte bätt tilda att skriva om mig på hennes blogg dessutom är hon 9år och jag umgås inte så mkt med henne. nu har du två av svaren:D men jag kommer svara på dom andra sen hej då

puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0