rosa/blått

Hejsan:) kom hem från skolan lite tidigare vi slutade lite innan med gympan oså. senare kanske thea och leo kommer och äter här oså hoppas;) jag gillar faktisgt min blogg design, okej dt var inget fel med den förra men jag tycker att turkost är min färg liksom. sen när man tänker efter ibland så tänker man är det inte typisgt att alltid tjejer ska ha rosa?? och killar blått?? jag läste på mammabeckas blogg att det var nån som hade tjabat på henne om varför hon har  barnens rum rosa, snälla barnen är ju små och mammabeckas ville ha prinsess tema so what, men då tänkte jag lite där att nu sitter jag med blå bakrund påmin blogg, en blogg är ju liksom sin dagbok typ men endån sitt hem man kan bara babbla ut dom negativa grejorna och sina åsikter hit och ditt och bara skita i dom dumma kommentarerna som endel kan få på sin blogg. men hursomhelst så tror jag inte en singel på 20-40 år sitter med en rosa blogg med bara rosa som jag hade men jag är ju inte 20-40 år men ¨detta är iaf mina åsikter. förrutom om man har barn som man har på bilderna oså på headern då kan man fatta hennes små prinssesor, men jag gillar turkost iaf och det är min färg rosa är inte dirket min smak men endån hej då

puss<33 återkommer sen

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0