´söndag

tjoo:) dålig uppdatering men igår tog jag bussen kl: 9.30 till kalmar sen väntade jag på yterligare en till buss till lina och dom så det tog typ en kvart från kalmar hem till dom och där var lilla thea i full galopp lilla tössen så jädra söt. men sen gick vi och köpte lite pizza gottgottigotti. sen vid 16.00 kom mamma och hemtade mig sen körde hon mig direkt till aulan mörb revyn igen och stog där och glode hahah:) och nu snart väntar jag på att pappa kommmer så  han kan köra mig till sabina ag orkar verkligen inte cykla med en punkad cykel;(. och inte gå , men jaja jag längtar till sommaren då är leo större och jag kan garentera att han kommer gå då för redan nu kan han nästan sitta upp själv och resa sig upp han är en liten busing han, sen ska jag gå och bada med thea ohh gud vad jag längtar bara att får vara ledig i lite mer en två månader gud så skönt, men sen börjar man ju 7an också sukker palla jag vill ha alla mina klasskompisar men aja hej då

pusss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0