söndag

Hejsan:) då vare söndag dåe!!! Thea sitter här jämte och målar och ritar så lugnt., hon har hittat en godisgpåse också som hon inte vill lämna i från sig rakans unge!!!!;) vi har badat också och hon tycker det är skit kul att plaska och ha sig.
senare kommer det ju folk hem hit som jag har skrivigt i ett annat inlägg. mamma klippte thea också ser  nästan lite ut som gutav vasa men hon e så söötttt. dagens outfit har jag ingen bild på men iaf jag har den rosa koftan som jag köpte på gina igår, och ett vitt linne under och dom dära jeansen och ett halsband med en svart booll på kankse inte så lätt att förklara outfit men om ni glosar på bilderna här nedan så fattar ni nog.



jag och thea ska vell hitta på ngt dom kommer ju inte förens 16.00 såå jaa vi har gott om tid på oss:)

ska in på bdb och lunar som jag inte har varigt inne på as länge det äår inte så kulm där palla lunar!!!!

men ska dra hej då

puss<3 ps: kunde inte sova inatt elvira var här tildas kompis och dom var uppe och skrek hela natten

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0