bada bada dagen lång/sola

Hejsan:) som sagt som ja nämnt förut shhiiit vilken baddag. Idag har vi badat slasch solat. Och sabina brände sig aset, så det är jag som kan fortsätta att sola på. Men jag blev också lite röd men mer brunare. Sen har åsa och martin aa just det och lilla stella med. Dom har ju en lite plutt till med ju. Jaa men iaf så dom har varigt här och vi grillade efter det så badade vi i kalvhagen. Och jag tränade på att stå på händerna men nästan kan man ju. Löljigt värre men endån alltid kul att offra sig med ngt när man badar. Jaa imon får man vella se vad man ska göra, leo och lina kommer iaf. Har fixat två bilder som jag kommer att lägga in eftersom jag glömde eller han rättare sagt inte förut. Just nu sitter man och mukka chips peppea/sour creme onion aa stavfel men skit samma. Skriver nog förhoppningsvis mer sen puss<3 Här har vi två blder som ja älskar men ja ska fixa lite med dom andra syskonbarnen med. Men domma barnen  vet jag att jag får lägga ut på bloggen. Thea snutten blev ganska läskig;) pussis<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0