duktiga jag

Hejsan;) nu sitter ja här med gullmonstret leo i min famn. Sabina åkte nyss hon skulle åka iväg ode jaa;). Sen har hon försökt och natta leo och tillslut somnade han. Och nu är han vaken igen det lilla trollet. Men som sagt ja får vell ta ut honom oh gå lite då han behöver komma ut det är jus å vakert väder. Plus att mormor farmor och hela faderittan kommer vid 3 och ska kolla på stella. Och nu har ja städat mitt rum ska snart flytta ner i källarn dom orkar ej med mig här uppe neej skojja. Men lixom det är roligare och ha en egen toalet plus egen yttedörr. Jamena nu när man börjar högstadiet kan det ju bli lite skoj. Ja men iaf jsa ha torkat golv skakatmatta, damsugit. Och ja lite sådant men nu börjar leo bli rastlös. Sliter och dsra i allt gör han.  Sen jävlas han med mig och dra ut datasladden. När han vet att han ej får haah;). Nu börjar han bli en riktig liten gnölpadda. Plus att det börjar dyka upp en tand har ja märkt jippie;) pussen<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0