gaahaaa

Asså ghaaaaa jaa är elt förstöd känns det som trött som satan. Och frågar mig inte vf, joo de tär inte lätt att ta hand om leo och thea samt har två sysslingar brevid sig.vill bara bort så nu sitter ja på rummet själv halv död. Vad fan ska det bli av mig?? jaa och vad fan ska det bli av vädret. Fasiken vilken sukk dag. Har kännt mig konstig på sistone, och nej inte sjuk konstig. Utan trött på allt. Depp liksom, leo har varigt en riktig grinolle, och ja med för den delen. Han har sovigt en gång idagoch grinar slåss får han inte som han vill blir han galen. Ja tro både ja och leo somnar tet intill varandra som stuckna grisar. Min naannnoo!! Sen har jag väldigt svårt för det lina håller på med. Jaa det är en grej som hålls på att  redas ut. Men hoppas allt löser sig och att dom kan ha thea och leo offtare just nu äär vi ständiga barnvakter. Åt mina syskonbarn. Ja älskar dom otroligt mkt men ibland blire bara för mkt. Jaajja puss<3

Kommentarer
Anonym

Ta det lungt, imon får du lite avlastning! puss..

2009-07-10 @ 08:43:41
URL: http://bizzzan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0