Hemma.......

Hejsan;) ja och sabina åkte ju till köpstan som sagt och ja shoppade lite ansikts prylar. Och just nu har ja duschat eller badat med en bra ansiktsmask. Och ja  tkr att den verkar bra, det va med kaktus. Så den kommer nog hamna i mitt face många gånger skulle ja tro.... Sabina åkte nyss hem och jaa vi skulle bada men det började regna och hela kittet. Men nu kmr det bilder på mitt shoppande för idag:P En bh för 50:- men eftersom ja hade 50 kr rabbat på en grej som mamma fått så behövde ja ej betala ngt gutt;).  Den underbara ansiktsmasken och ja känner redan nu hur len man faktisgt blev. Och den kostade 19.50 kr. Och en hårklämma jag och sabina kom på en liten ide där ja. Hahha :P så jaa dena lilla godingen hittade man för 9:- Dena brunkrämen hittade jag för 70:- på apoteket. Efter lite om och em men ja skulle egentligen hafft ett puder eftersom mitt är så dåligt. Det ja hade nu kostade 25kr och aj fick bara en massa finnar. Men dena brunkrämen är ju iaf oparfymerad. Sjukt bra ju! Och dena dag krämen dock 20ml men den räcker ganska länge. Den kostade 22:- ganska dyr för att vara så liten men den är nog bra:P. Jaa detta var dagens shopping och ja tkr aj har handlat bra och grejor till facet vilket behövdes. Ps: mina grejor från h&m har kommit och det var faktisgt fina. Särskilt jackan den var helt okej. Men nu ska ja måla naglarna smörja in kroppen lite i facet sen ska ja borsta håret puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0