jaa så är det faktisgt.....

  Mjaaooo så är det faktisgt:P. Det är liksom livet att blogga. Ja skulle nog aldrig kunna sluta blogga och gjorde ja det skulle ja få skuldkänslor för att ja slutade. Men jaa en flum bild på mig nyss:P . Planerna för imon är att ja ska röja och ha mig på mitt rum och se vad jag kmr att använda och inte använda. Särskilt en massa smink och grejor en massa papper jag har noll ordning på  mitt rum. Sen har ja kommit på att ja ska upp klockan 9 imon och jogga. Så ja behöver nog ställa klockan annars vet man ju aldrig när ja vaknar. För jamena hur gick det med joggningen igentligen? Aja just nu håller pappa på att greja med mitt nya rum. Och tar bort mattan som har varigt där ska ha paket golv där. Så det är lite planer på vad ja ska göra och om det är fint fint väder ska jag nog bada elr sola. Men ja känner mig tvungen att bada så gör nog det:P. Sen har ja tänkt på en grej också att ja skiljer på ja och jag. Och igentligen menar ja=jag, men det är skit svårt att förklara men liksom ibland skriver man ju
Och idag cyklade jag och jaa . Asså att jaa blir som en grej. Men ja får nog börja skriva jag istället för ja. Och sen ja när man säger jaa. Okej helt knas att berätta men skit samma. En annan grej som är lite kul är när ja skriver ja så blir det aj. Som liksom aj köpten en borste. Det låter ju konstigt haah:P Men nu ska jag ej störa med ja har bara en sån lust att blogga lite gran så puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0