jag förstår

Asså shiitt! jag förstår verkligen trötta småbarnsföreldrar. Vi har haft thea här i två nätter och jag mamma pappa och tilda ser ut som. Trasdockor gånger 10. När thea inte får som hon vill bits hon, rivs, slås och spottas. Man blir galen, man vet liksom inte vad man ska göra. Sen blir man ju så trött i dena jäkla varmen, vi försöker ha henne i skuggan och ge henne vatten hela tiden. Sen säer hon att hon har ont i huvudet. Jag står inte ut längre sen kommer ju leo med så jaaa sen ser man vell ut som en trasdocka gånger 20. Men hur ska man klara thea i göterborg?. Joo det är en bra fråga jag har pratat med thea nu, och vi ahr sagt att hon måste lyda oss och vad vi säger. Men att hon får fråga snällt och inte behöver spotta/rivas. aa kanske inte så intresant att läsa men ja bara va tvungen att skrva ut min panik puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0