lite grejor och dagen

Hejsan:) idag ska vi till min syrra för hennes kille fyller år. Jaa så ska fixa lites saker som hon ska ge. Som alltid så ska man fixa och trixa med skrivaren. Det är bra det dära med photopapper. Tro ja ska skriva ut bilderna på kreta där . Jaa sen ska vi plocka blåbär ode idag med. Och sen blire vell te att införskaffa lite grejor skulle behöva typ sån dära balsamspray. Man har ju sveriges tova, sen en grej på apoteket som jag iunte skriver här. Sen ska ja kanske men bara kanske köpa slingor jaa asså färg till slingor. Ni ska se min utväxt ja har under luggen och lite till. Jaa man är ju lite svart blnadat med brun i huvudet igentligen. Men aja Ja hatar att vara brun hårig det passar liksom inte mig. Ja vill ha det ja hade när jag slingade mig hos åsa sist. Det var riktigt snyggt. Aja pussen<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0