nu tänkte jag...

Hejsan:) och godmrning! nu tänkte jag berätta dagarna i göterborg lite mer eksagt .

Söndag: vi åkte kl: 8 kom fram vid två elr tre tiden. Vi hade ju stanat ch ätit med på donken. När vi kom dit dog vi till iserberg. Och jag hata såna dära stora enorma karusseler men visst jag åkte dom och den skönaste är ju liserbergsbanan. Ja och brossans tjej skrek som två galna grisar. Vid 19.00 gick vi till en resturang som var grekisk och turkisg elr ngt. Jaa så där åt vi jätte god mat. Men när vi skulle gå tebax till liserberg så fanns det en pub jämte där var det en snuskfotograf. Jamena det va ju en riktigt pub där folk drack och åt. Och där sat låg dom och tog foto när tjejen bara hade bh och trosor. Jaa dom var ju lite skuma. Jaa på liserberg åkte vi det sista som vi hade kvar att åka. Sen blev det hemfärd.

Måndag: Stog de tjju shopping på shemat hella dagen som jag nänt tidigare. vi åkte dit och gick där några timmar och vi har faktisgt bara ätit på nyttiga resturanger. Vi åt på en salladesbar där. Ja tog en kycklingsallad stor som satan. Men iaf efter några timmar kom brossans tjej på att vi kunde åka till nordstan. Asså det ligger inne i stan. Jaa så där gick vi och shiitt vilket skumt folk det finns på vissa ställen. Ett gammalt par gick runt med en barnvagn och en hund som sat där i. Tanten såg riktigt så där ut dona typ. Och jaa dom kanske var runt 70. Sen hade dom flätat håret på hunden och satt på den rosa kläder. ahaha:), Jaa sen en massa fjortisar med förstås med idominslava och brunkram. På läpparna nice elr INTE?? ja kör på inte. jajajaj mitt tjat sen åkte vi hem efter thai mat okj inte så nyttigt men gott.på kvällen lyssnade vi på lotta på liserberg, asså från läenheten. Bättre en att ha på tvn i götet.

Tisdag:då drog vi till en ö som hette mastrand, där vi tittade lit köpte ett linne. Elr ett sånt där vanligt från only, jag hade sätt det i kalmar men billigare där. Jaa så där pendlade vi med båten fram och tebax. Sen blev det att säga hej då till patric hans tjej och deras plutt. Så jävla söt dom kommer när ungen fyller ett år i augusti tiden går undan. Jaa och nu är man hemma förlåt för världens inlägg

men hej och puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0