rubrik

HAHAAH:) jag är världs bäst på att komma på ngn rubrik. Ja känner mig lite halv flum, pågrund att det finns folk. Imin släkt/familj som mår skit. Några som betyder väldigt mkt för mkig. Några som jag vill kommer få en bra uppfostram usch tkr synd om dom. Jaa det ä'r vissa grjer som har hänt som jag inte kommer skriva i bloggen, även om man ej har så många läsare. Men jag ska fösöka att inte tänka så mkt. Ska nog ta en dusch ikväll för jag luktar apa och ser ut som en skitgris. Stor ide om vi ska till haga imon. Men bara det inte bli dåligt väder nu framöver. Det ser ut som om det ska börja åska men vi få vella se. Ska snart till lille stella fåse om man kan få ngn bild men fåse om jag orkar riskera ngt. Annars blir det ju såklart bilddagboken. pussis<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0