sånt går ja ej med på

Jaa som ni kanske vet så är ja medlem på youtube. Och min syrra har lagt ut filmer på mig och min syrra plus thea. Och folk kränker en med dumma och elaka kommentarer. Särskilt en kille som bor några meter ifrån mig. Han skriver en massa taskiga kommentarer ja hoppas bara på att jonna kan ta bort klippet på oss. Det skulle vara ganska taksamt. Jamena man vill ju inte få en massa elaka kommentarer för att man råkar ha kul. Och ja bad ej min syrra att lägga upp filmen hon tyckte den va kul och la upp den. Sen var det några fjutiga 9åringar elr ngt som hade kommenterat thea när hon sjöng ngn linda bentzing låt. Och sa vad dålig skitungen är emn tjena kränker ner en två åring och dom mummlade ju bara dom med. Folk fattar liksom inga skämt i detta lilla samhälle. Jamena man måste ju kunna lägga upp en film och det var det ja tänkte på. Lägger ja upp en film på leo kommer alla kommentera en massa onödiga saker, vilekn ful unge m.m. Som alla gjort på alla andra videoklipp. Man blir fan ledsen . Som ett tex när ja stog ganska nära thea på det dära när hon sjöng. då hade den dära killen kommenterat varför står den dära tjockisen där. Fatta han inte att man blir kränkt ja bli så jävla förbannad.  Okej inte så intressant att läsa men ja tänker fan avsluta min medlem där om ingen sluta puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0