tjenare hemma

Hejsan:) ny har man då kommit hem från götet bilder samt kläderna jag köpte kommer att komma in påm bloggen imon. Eftersom jag ahde tänkt att sova mna sysslingar kommer ju imon kl 11 elr ngt. Så det gäller att vara vaken, så man inte gör bort sig totalt. jaa idag ar vi varigt på mastrand en ö lite utanför götet. Men jaa och mama stirrra upp sig som satan när vi går in i en klädesaffär hon älskar att köpa kläder till andra men int till sig själv och det märker man ju på hennes stil. Hahah:) skoja bara. Iaf i mändags så var vi i ett jätte stort köpsänter med 3 stora våningar där jag fyndade som ja redan skrivigt i ett inlägg. Men dit ska vi åka när ja mamam och klanske sabina ska åka. För det härjade mamam upp sig på att vi skulle göra. Jaa hon är för goo, jaa sen måste jag berätta. Lite grejor som var lite kul ,men skriver det imon pallar inte nu bilddagboken och facebook väntar på mig. HAAH :) puss och smek !<3

Kommentarer
Anonym

ja om, och då jävlar blir det shopping!

2009-07-07 @ 22:21:35
URL: http://bizzzan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0