tjinnnnggg

Hejsan:) jaa som sagt vi tältade ju i söndags till måndag. Sen dess har jag sovigt i kalmar hos syrran, jaa jag tänker inte skriva vad som hände. Men jag kan säga att jag har blivigt faster, usch låter gammalt men iaf. Till lilla Stella. En vi ska träffa henne ikväll för dom kommer hem. Martin (brossan) ringde i förrgår natt. Och lämnade daisy deras hund. Stckarn hon löper och katten smulan bara hoppar på henne och vafan vet allt. Så jaa daisy bli rädd för en katt men smulan vaktar sina kattungar. Vad mer har man att säga joo tack frö den fina designen;). Den blev sketa snygg i love den. Jaa nu sitter thea här hemma hon får vara här i några nätter tills allt löser sig odet. Hon måster få lite semester hos mormor. Och jaa vi få vella se vad vi ska göra ska iaf till haga park med sabina imon.  Och man har ju blivigt lite brun har ju varigt i solen hela tidn känns det som. ps: det är inte kul att ligga gämte en blandnig av en amstaff jaa deras hund daisy. Farlig ras fast hunden är snäll pussi<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0