typiskt mig plus hemlis

En sak som är typiskt mig, elr jaa deta kanske ja inte bertättat ja har mest hållt det som en hemlis. Men iaf, när ja lämna ngt som jag tkr är kul elr har varigt med länge så får jag den dära klumpen. Jaa då pratar vi inte att ja har spelat boll och börjar grina för att ja lämnat den haha:) nee. Men när vi skulle lämna Grekland eller själva hotelet får man den dära klumpen fan vad skoj vi har hafft tänk fall man liksom aldrig få vara med om detta igen. Jaa att vara med just dom på deta hotel detta land. Samma sak är det när man ska lämna göterborg och allt kul man ar hafft. Eller nu när dom har åkt och man baa neej bvad fan sak man göra n liksom. Nu när man ahr hafft så skoj. Ien vecka. Jaa får typ panik ångest vill bara få ut en massa, men sen nästa dag har man glömt liksom. Aja pussen<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0