znaarrrkkk

Hejsan;) vaknade vid halv 11 konstigt nog. Ja trodde kl var 8 så tänkte ähh ja sover lite till näe då var kl halv 11. Fast ja var ju as trötter igår så liksom det var ju inte så konstigt tkr ja. Och syrran som sa att ja skulle laga mat tills hon kom hem och hon kmr typ hem snart. Näe det får hon göra själv tkr jag faktisgt. Hade tänkt att göra chiken nuggets och pommes. Lite donken mat faktisgt men det smakar ju aldrig lika dant. Ja igår kväll hände det inte så mkt gick och la mig vid 10 jonna(Min syster) kommer att sova här i 3 veckor. Fast hon åker hem till kalmar på helgerna gahh hur ska man stå ut skojja.  Men nus ak ja först slänga mig i duschen sen får ja se om ja väntar med maten tills kl blir 12. Onödigt med frukost då jue;) puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0