Allt och lite till

Hejsan:) efter en dag på skolan gick åkte man hem i spörägn. Och shit vad snygg man va när man kom hem elr?? Nej jag såg ut som en ner pissad katt. Åkte ju hem med ballerina och en vår jacka. Alltså inte regntät elr vad man säger.

Jaa sen har jag smockt i mig en jewla massa mat också först fil när jag kom hem sen mat sen två glassar mum!

Och sen det aldra värsta jag har letat efter kaninen typ hela eftermiddagen. Den lilla busrakkan men han kom ju såklart tillbaka efter en timme, så det var ju ingt att vara rädd för. Imon äre äntligen fredag elr helg, på Lörag ska jag mimmi sabina och hanna förhoppnigsvis gå på mörbylånga blomstrar och ler. Kanske Felicia också hon visste inte riktigt tro jag. Det brukar ju inte va så mkt att glo på men det roligaste är ju att vara med vännerna det är ju det som är tanken. Idet hela ju;). Det känns som jag bara skriver en massa i onödan bodde igentligen träna på egelska provet som jag ej kan så bra. Men men det är så mkt just nu vi jobba om afrika och jag hoppas jag får redovisa egypten imon.

Det vore ju gutt, imon blire nog talangjakten med sabina och hanna elr vår talangjakt som vig gjorde. Ne nu ska jag ta tag i mitt liv puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0