fint

Hejsan igen! jag fatta inte nu är det iaf roligt att blogga. Shitt och den 24/6 har jag bloggat i ett år. Och det kommer jag att fortsätta med kan jag lova. Det blir nästan som en drog typ. Nu äter Leo välling och ungarna far runt här ute som galningar. Nu är vädret iaf fintfint tkr jag. Ska nog platta håret snart och sminka mig lite grana. Nu på lovet behöver man ju inte sminka sig mkt. Inte när det är så varmt då blir det bara klibbit och kladit. Nu är jag jävligt hungrig ska jag lova har bara ätit en macka idag eller en fralla. Ska ju äta vid 12. aja jag ta nog något nu. Nu låter det som att leo har somnat aj då. Han sov ju nyss, fast endån ganska skönt då kan jag ta dety lugnt och gosa med thea .Hunden naffsade leo i armen så blev han lite gnölig. Men han säger inget nu om det. Han ville verken sitta elr ligga bara buren. Nu ska jag fixa mig lite gran pus<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0