hallelulia

tjaaa;) igen, nus sitter man och tjocka med en massa godis, och en massa tjoo. Jaa får nog gömma den dära påsen annars kommer ja nog rulla fram i borgholm imon. Inte föns nu såg jag att dom ahde ändrat lite på designen på blogg.se. Ja det blev vell fint elr vad tkr ni?. Ja Ska nog tvätta ansiktet vilket är väldigt roligt skämmt;). Det är mitt tv program idag att syssla med mig själv. Jag har faktisgt ingn koll på vad som går på tv på sommarn. Joo sommar krysset går ju på lördagar. Annars kommer det bättre programm till hösten. Särskilt andra avenyn. I like it. Tonårsliv var ju också bra men tur att dom blogga iaf monica och joanna. Jaa nu ska man vell gå och fixa facet. Så ajjös finnar och hej då till er pussiss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0