har lust

Hejsan:) en dragisk kväll somnade inte föns vid 11, nät panodilen hade läkt typ jaa det är inte lät att vara tjej vissa stunder här i livet. Just nu har jag lust att skrika rakt ut. Elr slå ngn har sån jävla ångest för ngt. Elr kasta krukor på ngt som lillbabs hah:) elr vad det hon. Jag såg iaf det på berg flyttar in. Och nu vaknade jag vid halv 8 ska nog gå ner och äta lite frukost. Sen fixa mig för sen ska jag med sabina till kalmar. Vet ej vilken tid 11-12 s hon. Sen ska jag packa till imon, Och Amanda ska väcka mig imon ahah:). Hon kommer kl:9.00 typ sen åker jag med henne hem för hennes pappa har möte här. Jaa så då blire te att gå upp tidigt igen. Aja puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0