havet

Hejsan:) jag lillsyrran och hennes kompis, drog ner te havet. Och vi åkte te hemliga stället. För er som ej vet de är inget hemligt ställe det syns jätte väl. Men vi döpte det till det för några år sen. Men vi satt där på stenarna och pratade. Sen plockade jag filade glasbitar, som finns här på öland där vi bor. Ska samla en massa sånt och typ göra en liten prydnadsgrej i en skål med ljus typ. Jag kan lägga in en bild sen. Just nu chattar jag med Amanda om hmhm typ haha:). Ska vell gå ut te mamma och pappa sen ska jag ej göra så mkt.ne skriver nog sen innan jag gå och lägger mig blir nog sent idag eftersom deta är längsta dagen i år typ. Solen är uppe länge pussis<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0