heeemm

Hejsan:) nu har moster kusin, plus lina och barna åkt hem. Då är det bara att börja andas då som pappa sa ahah:). Thea har skrikt bråkat slåts hela dan på mig. Hon är nog i den dära trotsiga åldern, leo därimot ha bara varigt tyst. Men han vägra att sitta själv han vill bara stå upp och gå. Asså om vi håller i då förstås. Jaa nu har jag världes huvudvärk vet ej vad jag kan göra idag alla andra ta vell det lugnt. Jamena inga äfferer är u öppna. Joo jag ska ckla te affärn sen och köpa köttfärs te maten. Men ssne ska jag vell sola lägga in bilder på datan också. Läsa bloggar mm. Jaa nått tjaffs blir det vell pussa<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0