jag förstår

Tjena;) schiit vad tröt jag är eller, och sabina jaa nu är jag halv död iaf. Joo leo var övertrött redan vid 20.00 igår. Så vi gick och la oss vid halv sen bloggade jag ju eftersom grisen ej kunde sova. Efter att jag burit runt på han flera gånger och vaggat honom. Så somnade han te slut vid halv 11, och jag vid 11. Efter några timmar vaknade han igen fast då km pappa och tog han. Inte nog med det så började rsten av ungarna att härja halv sju. Jag blev så jäkla arg så jag låg som en galning och bara skrek jaa det är nog hormonerna. Skullem ja tro! Nu är resten av ungarna uppe och pappa ska åka och köpa farska frallor, och leo somnade i min famn. Kl:1 ska vi till parken först sen vid 16.00 ska vi äta med moster och dom. Lina kansek ska komma vifåse. aja puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0