mupp bilder!

 Har boring just nu så här kul kan man ha för några minuter sen. Hahah blä bild igen. Var inte rädda ska gå ne och duscha snart, haah man måste ju vara fresch inför skolavslutningen en almänt slurvig bild. Ja för att inte vara för almänt egoistisk lägger jag upp en söt liten bild på thea. Shittt det känns som man är as stor nu när man ska börja 7an och allt. Ja mena nu har vi bara gått i mellanstadiet nu ska vi gå på högstadiet. Liksom 7an det känns som mycket äldre än 6an elr??. Aja nu ska jag duscha och inte ser mer äcklad ut. Haha har gjort bort mig totalt inne hos åsa idag ska berätta, Det började med att jag flaxade runt på apoteket efter brun utan sol. Sen te konsum efter vax. Men sen kom jag på att jag skulle ha stail pulver. Vilker kostade 120:- Hos åsa. Men ajg fick för hundra inne hos åsa satt jonnas kompisar typ. Och det var lite pinsamt jamena jag kom som en ruff tuff med mjuksibrallor. A sen s åsa men du kan få den gratis aha men liksom hundra spen takar man ju inte ja till. Men hon vägrade att ta betalt så där cyklade jag hem med en gratis pulver för 120:-. Tänkte hon kan få gratis barnpassning elr barnkläder elr ngt tjaffs. Nee sen tyckte mamam att jag skulle åka tebax och ge hudra spen iaf. Åhh man känner sig så dum när man kommer och få ngt gratis!Aja det är bra att man har ngn frsiör som bjuder puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0