naglar

Gjorde precis fransk manikyr, vilket är jäkligt roligt. Lyckades sådär men varje gång jag ska ge mig in på der, så blir det fult och kladdigt. Nu körde jag med h&ms egna. Vilket är sådär bra, men hade även depends hemma men jag kladda bara runt med det. Depens är mkt mer finare. Jag har ju utnytjas sabinas eler sabinas mammas nagelkit.  Som är jäkligt bra ska nog köpa det men glömmer alltid att köpa det men resultat finns!
 Här har vi det sabina har, jätte bra det finns på lindex säkert andra affärer med.  här finns resultatet på vänster handen, höger blev lite kansigt men det är alltid svårt att göra själv.

Det är verkligen kul att trixa med naglar ska nog bli en sån manikyr grejs elr ngt. ps: bilder från midsommar kommer såklart pussi<3 ds: visst har jag blivigt en bättre bloggare med bilder lite offtare. Också roligare att läsa.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0