sista

Hejsan:) sista inlägget för idag, nu sitter jag och målar med överlack typ asså naglack. Medans jag skriver håller påa tt tårka några naglar. Imon blire att va med sabina ska med henne te kalmar. Och köpa en dator asså hon ska ha en ny dator typ. Ja själv få man nöja sig med att bara kolla. Har ju bestält en mobil som kommer snart. På tisdag dra jag te Amanda och stannar där till torsdag vi ska ju te borgholm. Och titta lite där sen på lördag ska jag och sabina te stan. Handla lite nödvändigt som jag skrev i några inlägg här nedan. Ska nog sova snart om det nu går med min enorma värk jag har. Få nog ta en panodil. Sen ska jag tvätta föterna är skitig sen jag tilda och hennes kompis körde körra gömma med dunk. Barfota dessutom i pyjamas haha:). Aja pussis<3 jag och leo ser ut som sveriges längsta människa nejdå jag är bara 166, typ elr ngt pussis<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0