snabbis

Hejsan:) hinner lägga in en snabbis, ska cykla te skolan snart tror jag. Jag tror vi inte ska göra så mkt i  skolan idag, lexfri vecka med tro jag. Jamena vi slutar på torsdag så man kan säga 3 dagar kvar med denna. Shitt vad trött jag är idag, vaknar alltid runt 5, någonting och tror att klockan ska ringa. Sen börjar man blir förkyld igen, det är vell polen. Då är det bara att börja med alerginässprayen. Igen då suck!  Skrev ju inte så mkt igår jag skulle duscha och hela fadderuttan. Men men jag kan ta igen det idag när jag kommer hem från skolan elr ngt. Leo har blivigt så jädra stor kan knappt sitta stilla elr ngt. Petar biter på allt, åhh man blir galen nä han ska äta och han ta på precis allt. AJa den smällen får vell lina ta puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0