snorunge

Hejsan:) var hos sabina och vi hade typ manikyr stuga. Först fotbad sen massa nagelgrejs hahh. Jaa sen världs dåliga på killar med. haah ;) vi är ju inte det bästa på att ljuga. Det finns ettt kvarte några meter ifrån sabinas hus hon tillhör ej dess. Men iaf det finns vissa personer som jag ahr svårt för som bor där. Det var några snorungar som kallade mig för ebba är en bitch. För det första vet hon nog ej vad det betyder, hon har nog inte en blekaste aning vad hon pratar om. Särskilt inte den pytte lilla killen heller. Som kallade mig för dålig ledare, vadå var ledare själv då mupp!. Imon ska jag fan gå och säga te den dära tjejen vad hon har för problem man blir så jäkla arg. Jag har inte gjort ett enda skit mot henne. Men ändå håller hon på. Jag ska fan skälla ut henne, jag är inte den typ av m'änniska men om jag vill så kan jag. Aja nu ska jag duscha och göra mig fin inför torsdag hej då puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0