terro

Hejsan:). Skolan ida gdå först, imon blire vell lite sovmorgon iaf till kvart i sju. Så man hinner jag har ju bara några meter till kalvhagen. Ja det är 6ornas terrodag/ frilufsdag så fint som det ska heta. Fick sveriges ryck så jag bara stack till konsum och köpte en massa godiss en stor chokladkaka, och en massa djngelvrål och zoo. Jag är en liten glurra jag trots allt. Vilken dag som hälst kan det hända min brossa ska ju ha barn elr hans sambo åsa. Beräknad tid är 21juni. Jamena det kan hända närsom. Jaja vad kan man skriva mer då, typ skolavslutningen börjar bli uttråkad liksom, övaövaöva. Hela tiden, kul att sjunga sen då. Sen tänkte jag faktisgt att bjussa på en bild. Hahha jag har faktisgt börjat, spara lite pengar till nöjen kläder och sånt. Har faktisgt mer en 400 hundra haha framsteg aja hej då puss<3 Jag när jag skulle dyka.  

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0