virrpana

Hejsan:) vi behövde ej hemta barnen dom fixade det sen. Så ungarna kommer nog snart, ska äta lövbiff idag. Vf jag döpte förra inlägget te jobb vet ja binte. Jamena jag skrev inget om det, aja det var vell för att jag ska vara en lektant snart. Sen sa pappa att jag skulle handla. Köpte lök, lövbiff, frukt lasagne på burk te leo. Och en godnatt välling man vill vell inte att ungen ska vakna flera gånger inatt. Även om han inte sover hela natten endån. Så nu sitter man här och ta det lugnt, vädret börjar klarnar upp lite. Så man får vell ta en sväng u t sen med barna. Jaa pappa få passa deras hund till fan skap. nuu är jag så humgrig så det ej är klokt. Imon är det midsommarafton. Minna kusinen, moster kommer med tro jag. Aja pussis<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0